jak zmienić ramki?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kelok1
    Ambiente
    • 2008
    • 102
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    jak zmienić ramki?

    stysiek, trzeba wsiąść do autka, pozamykać wszystkie drzwi i zapiąć pas, włączyć zapłon (ale nie silnik) i przytrzymać przycisk kasowania licznika dziennego (trip) dłużej niż 2 sekundy
  • janusz_007
    Rider
    • 2007
    • 473

    #2
    jak zmienić ramki?

    hej
    wczoraj bylem w ASO i wysępiłem za friko ramki pod rejestracje z danymi ASO bo mam takie brzydkie niemieckie. jak je zmienic? te sruby sa gwintowane w zderzaku czy maja nakrętki? moja niunia jest pierwszej generacji ;p i wydaje mi sie ze wystarczy tamto wykrecic i wkrecic nowe.
    dzieki za odp
    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

    Komentarz

    • Rapist
      Drive
      S_OCP Member
      • 2007
      • 99

      #3
      Z tego co pamiętam to gwint w zderzaku, ale trzeba uważać, bo jak wkręty nie były ruszane od początku, to się mogą łebki ułamać.
      Była:
      ASV + chip
      HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
      Teraz: S2C fiolet amethyst

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #4
        Tak jak pisze kolega Rapist, z tyłu masz gwint na klapie , a z przodu ja przykręcałem blachowkrętami najlepiej przykręcić śruby przez rejestracje nie będzie ci brzęczeć na wybojach no i tak łatwo ci jej nieukradną.
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        • Bouli
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 739

          #5
          Ja mam OI po lifcie i jak zmienialem swoje na customowe to mialem sruby a gwint byl w zderzaku (klapie z tylu). Tak jak pisze Rapist, musisz uwazac przy wykrecaniu. Najlepiej podlac WD40 lub cola i mocno wcisnac srubokret bo pozniej to bedzie juz tylko rozwiercanie srub.
          A tak by the way to czemu nie wymienili Ci w ASO? Na pewno by to zrobili, pomogli

          [ Dodano: Czw 17 Maj, 07 15:00 ]
          daneczek76, na wybojach to raczej stuka wlasnie plastik bo jest tylko na 2 srubach na srodku. U mnie ramki mocno trzymaja blachy a stuka wlasnie ramka. co do kradziezy to inna para kaloszy
          Bouli
          Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
          Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
          Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

          Komentarz

          • janusz_007
            Rider
            • 2007
            • 473

            #6
            oki, a z przodu jak są? nie jest gwintowany zderzak?
            VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

            Komentarz

            • Bouli
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 739

              #7
              Zamieszczone przez janusz_007
              oki, a z przodu jak są? nie jest gwintowany zderzak?
              oj chyba nie, ale dokladnie nie pamietam bo swoje zmienialem 3 lata temu... chyba sa ale blacho wkrety. Zderzak jest na tyle gruby ze 2 wkrety spokojnie trzymaja te ramke
              Uzyj tych samych srub (wkretow) i bedzie bez klopotu
              Bouli
              Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
              Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
              Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

              Komentarz

              • Janusz
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 598

                #8
                janusz_007, u mnie z przodu mam na zwykle wkrety, podkladka przykrecona jest prawie przy koncach ( moze z 10 cm od brzegow ) i nie brzeczy , natomiast tylna przykrecona jest na sruby ale na kluczyk ampulowy a zeby nie brzeczala zalecam podkleic ja tasma ( taka troche grubsza np. jak 2 stronna ) albo podlozyc kawalek papieru . W kazdym z tychh przypadkow nalezy to co podkladamy umiescic na dole tej podkladki ( koniecznie po srodku , no i trzeba oczywiscie dobrac odpownia grubosc)

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3777
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  tak jak koledzy napisali. W przednim zderzaku są tylko otwory pod blachowkręty lub nity, w tylnej pokrywie są tulejki z gwintem na wkręcenie śrub. Najlepiej jest przewierćić otwory przez tablice i zamontować je wraz z ramkami. Montowanie tylko w ramkach może być za mało zabezpieczające tablice. Ramki plastikowe są bardzo podatne na rączki złodziejaszków oraz warunki atmosferyczne, mróz w zimie w lecie wysokie temperatury. Plastik się starzeje pęka i tabliczka sama może pofrunąć w siną dal.
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • Bouli
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 739

                    #10
                    Zamieszczone przez endryu
                    Ramki plastikowe są bardzo podatne na rączki złodziejaszków oraz warunki atmosferyczne, mróz w zimie w lecie wysokie temperatury. Plastik się starzeje pęka i tabliczka sama może pofrunąć w siną dal.
                    Oj endryu, juz nie strasz Ja mam swoje juz 3 lata. Pol roku temu zmienialem blachy i wszystkie plastikowe napy (te trzymajace blachy pod spodem) byly na miejscu, nie powylamywane... A co do zlodzieji to niestety nie ma zadnego dobrego zabezpieczenia. Jak bede chcieli buchnac to buchna :?
                    Bouli
                    Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
                    Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
                    Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

                    Komentarz

                    • Janusz
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 598

                      #11
                      Zamieszczone przez Bouli
                      A co do zlodzieji to niestety nie ma zadnego dobrego zabezpieczenia. Jak bede chcieli buchnac to buchna :?
                      dokladnie, co prawda beda mieli ciezej ale jak sie upra to dopna swego no i tablice lipnie wygladaja przewiercone

                      Komentarz

                      • Rapist
                        Drive
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 99

                        #12
                        Napisałem, że mogą łebki odpaść, bo sam miałem taką sytuację przy klapie. Trzeba było rozwiercać i gwintować na nowo. Kiepawo to wymyślili :/ Wyobraźcie sobie - auto z Niemiec, człowiek się cieszy, że wreszcie ma blachy i będzie mógł jeździć, chce je zamontować, a tu ciach i po wkręcie :P ale wszystko się wybaczy Octavce
                        Była:
                        ASV + chip
                        HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
                        Teraz: S2C fiolet amethyst

                        Komentarz

                        Pracuję...